„Tik SOS“ režimo matymas „iPhone“ gali būti nemalonus visiems, ypač kai reikia skambinti ar naudoti duomenis. Laimei, yra keletas būdų, kaip išspręsti šią problemą. Šiame vadove padėsime atlikti keletą paprastų veiksmų, kad jūsų iPhone vėl pradėtų veikti.
Ką „iPhone“ reiškia „tik SOS“.
„Tik SOS“ jūsų iPhone reiškia, kad negalite prisijungti prie įprasto tinklo, bet vis tiek galite skambinti pagalbos numeriu. Taip gali nutikti, jei nesate savo tinklo diapazone, bet pasiekiamas kito operatoriaus.
Jis taip pat gali būti rodomas, jei jūsų paslaugų teikėjas nutrūksta. Net ir atgavus signalą, jūsų telefonui gali būti sunku vėl prisijungti. Ši funkcija užtikrina, kad galite skambinti pagalbos net ir neturėdami įprastos korinio ryšio paslaugos, ir ji gali pasirodyti keliaujant į užsienį arba paslaugų teikėjo veiklos sutrikimų metu.
Veiksmai, kurių reikia imtis, jei įstrigote avarinėje SOS
- Patikrinkite savo aprėpties sritį: Įsitikinkite, kad esate zonoje, kurioje yra korinio ryšio aprėptis. Pabandykite persikelti į vietą, kurioje žinote, kad tinklo signalas yra stiprus.
- Perjungti lėktuvo režimą: įjunkite lėktuvo režimą maždaug 30 sekundžių, tada išjunkite. Šis veiksmas gali iš naujo nustatyti tinklo ryšį.
- Iš naujo paleiskite „iPhone“: Išjunkite iPhone, palaukite kelias sekundes ir vėl įjunkite. Tai gali padėti atkurti tinklo ryšį.
- Jei reikia pagalbos, susisiekite su savo tinklo teikėju: Iškilus paslaugų problemoms, kreipkitės pagalbos į savo tinklo teikėją. Jie gali patikrinti jūsų paskyros būseną, patikrinti tinklo aprėptį ir gedimus bei užtikrinti, kad jūsų įrenginys tinkamai nustatytas. Be to, teiraukitės dėl vietinių taisyklių, taikomų naudojant iš užsienio įsigytus iPhone.
- Iš naujo įdėkite SIM kortelę: Pabandykite išimti SIM kortelę iš telefono, šiek tiek palaukti ir vėl įdėti. Tai gali padėti telefonui vėl prisijungti prie tinklo ir pagerinti ryšį.
- Iš naujo nustatyti tinklo nustatymus: Galite iš naujo nustatyti tinklo nustatymus eidami į Nustatymai, tada Bendrieji ir pasirinkę Atstatyti. Iš ten pasirinkite Iš naujo nustatyti tinklo nustatymus. Šis veiksmas ištrins išsaugotus „Wi-Fi“ tinklus ir slaptažodžius, bet gali išspręsti tinklo ryšio problemas.
- Atnaujinti iOS: Įsitikinkite, kad jūsų „iPhone“ yra naujausia „iOS“ versija, eikite į „Settings“, tada „General“ ir pasirinkę Programinės įrangos naujinimas. Šis procesas tikrina, ar nėra galimų naujinimų, ir juos įdiegia, kad telefonas būtų atnaujintas.
- Atkurti iPhone: Kaip paskutinę parinktį galite atkurti pradinius „iPhone“ nustatymus, sukurdami atsarginę duomenų kopiją ir iš naujo nustatę gamyklinius nustatymus. Taip ištrinsite viską, kas yra jūsų telefone, todėl pirmiausia įsitikinkite, kad turite atsarginę kopiją. Tai galite padaryti nuėję į „Nustatymai“, tada „Bendra“, tada „Reset“ ir pasirinkę „Ištrinti visą turinį ir nustatymus“.
Nepamirškite sukurti atsarginės duomenų kopijos prieš bandydami atlikti bet kokius esminius įrenginio pakeitimus. Jei vis dar susiduriate su problemomis, nedvejodami kreipkitės pagalbos į savo tinklo teikėją arba „Apple“ palaikymo tarnybą, kad gautumėte daugiau patarimų.
Source link