Anthropic's Claude prideda greitą žaidimų aikštelę, kad galėtumėte greitai patobulinti jūsų AI programas

Home » Blog » Anthropic's Claude prideda greitą žaidimų aikštelę, kad galėtumėte greitai patobulinti jūsų AI programas

Greita inžinerija praėjusiais metais tapo karštu darbu AI pramonėje, tačiau atrodo, kad Anthropic dabar kuria įrankius, kad bent iš dalies būtų automatizuotas.

Antradienį „Anthropic“ išleido keletą naujų funkcijų, kurios padės kūrėjams sukurti naudingesnių programų naudojant startuolio kalbos modelį „Claude“, teigiama įmonės tinklaraščio įraše. Kūrėjai dabar gali naudoti „Claude 3.5 Sonnet“, kad generuotų, išbandytų ir įvertintų raginimus, naudodami greitus inžinerinius metodus, kad sukurtų geresnes įvestis ir pagerintų Claude'o atsakymus atliekant specializuotas užduotis.

Kalbos modeliai yra gana atlaidūs, kai prašote jų atlikti kai kurias užduotis, tačiau kartais nedideli raginimo formuluotės pakeitimai gali labai pagerinti rezultatus. Paprastai tą formuluotę turite išsiaiškinti patys arba pasamdyti greitą inžinierių, bet ši nauja funkcija suteikia greitą grįžtamąjį ryšį, kuris gali palengvinti patobulinimų paiešką.

Funkcijos patalpintos Anthropic Console naujame skirtuke Įvertinti. „Console“ yra pradedančiojo bandomoji virtuvė kūrėjams, sukurta siekiant pritraukti įmones, norinčias kurti produktus kartu su Claude. Viena iš funkcijų, pristatytų gegužę, yra „Anthropic“ įmontuotas raginimo generatorius; Čia trumpai aprašoma užduotis ir sukuriamas daug ilgesnis, sukonkretintas raginimas, naudojant paties Anthropic greitus inžinerinius metodus. Nors Anthropic įrankiai gali visiškai nepakeisti greitųjų inžinierių, bendrovė teigė, kad tai padės naujiems vartotojams ir sutaupys laiko patyrusiems greitiems inžinieriams.

„Evaluate“ programoje kūrėjai gali išbandyti, kiek veiksmingi jų AI programos raginimai įvairiais atvejais. Kūrėjai gali įkelti realaus pasaulio pavyzdžius į bandymų rinkinį arba paprašyti Claude'o sugeneruoti dirbtinio intelekto sugeneruotų bandomųjų atvejų masyvą. Tada kūrėjai gali palyginti skirtingų raginimų efektyvumą ir įvertinti atsakymų pavyzdžius penkių balų skalėje.

Raginimas tiekiamas sugeneruotais duomenimis, siekiant rasti gerų ir blogų atsakymų.
Vaizdo kreditai: Antropinis

Anthropic tinklaraščio įrašo pavyzdyje kūrėjas nustatė, kad jų programa pateikia per trumpus kelių bandymų atsakymus. Kūrėjas sugebėjo pakoreguoti savo raginimo eilutę, kad atsakymai būtų ilgesni, ir vienu metu pritaikyti juos visoms bandomiesiems atvejams. Tai galėtų sutaupyti daug laiko ir pastangų kūrėjams, ypač tiems, kurie turi mažai arba visai neturi greitos inžinerijos patirties.

Anthropic generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Dario Amodei sakė, kad greita inžinerija buvo vienas iš svarbiausių dalykų, kad įmonės plačiai pritaikytų generatyvųjį AI, interviu iš „Google Cloud Next“ šiais metais. „Tai skamba paprastai, tačiau 30 minučių su greitu inžinieriumi dažnai programa gali veikti, kai to nebuvo anksčiau“, – sakė Amodei.


Source link

Naujienų portalas
© Copyright 2024 Visi Kazino.LT
Powered by WordPress | Mercury Theme

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės - Pranešimai spaudai