„W Hotel Transition“ oficialioje Mandalay įlankoje

Home » Blog » „W Hotel Transition“ oficialioje Mandalay įlankoje

Paskelbta: 2024 m. gruodžio 18 d., 09:50 val.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2024 m. gruodžio 18 d., 09:50 val.

Tai buvo greita. Mažiau nei dviem mėnesiams po to, kai „Marriott International“ ir „MGM Resorts International“ paskelbė apie planą Mandalay įlankoje esantį Delano Las Vegas Strip paversti W viešbučiu, šis perėjimas oficialiai baigtas.

Dalinis Delano ženklo pašalinimas Mandalay įlankoje. Šis viešbutis dabar yra W. (Nuotrauka: X/Twitter/@dschwartz99lv)

Turtas dabar prisijungia prie MGM kolekcijos su Marriott Bonvoy, kurią bendrovės debiutavo anksčiau šiais metais. Perėjimas nuo Delano prekės ženklo prie Marriott's W yra dar vienas Marriott / MGM santykių pratęsimas, apimantis du didžiausius kelionių ir laisvalaikio pramonės pavadinimus.

W Las Vegas įtraukimas į MGM Resorts portfelį žymi dar vieną etapą įmonės ilgalaikėje strateginėje licencijavimo sutartyje su Marriott International, pirmą kartą paskelbtoje 2023 m. Šis bendradarbiavimas suvienija du svetingumo lyderius, suteikiant Marriott Bonvoy ir MGM Rewards nariams precedento neturinčią prieigą prie abiejų. kompanijų kurortų kolekcijas, kartu su pakilia patirtimi ir neprilygstamu atlygiu“, – rašoma pranešime spaudai.

Kai W jau yra, MGM kolekciją su Marriott Bonvoy sudaro keliolika MGM Strip viešbučių, įskaitant vietas Aria, Bellagio ir Cosmopolitan.

Delano greitai išvyko

Spalio mėn. Marriott ir MGM paskelbė apie planą Delano perimti W prekės ženklą ir šis perėjimas įvyko greitai.

Lapkričio pradžioje pasikeitimo ženklai buvo akivaizdūs iš turto išorės. Dabar perėjimas baigtas. Dėl perėjimo prie prekės ženklo W, viešbučio kambariai bus atnaujinti, o paplūdimio klubas Delano ir poilsio kambarys ant stogo „Skyfall“ taip pat bus atnaujintas. Paplūdimio klubas vadinsis W Wet Deck, o Skyfall pavadinimas išliks.

„W“ išliks ne žaidimų viešbučiu, tačiau prekės ženklo atvykimas į Las Vegas Strip yra protingas, nes prekės ženklas garsėja prabanga ir prabanga. Tai taip pat yra tendencija privilioti jaunesnius klientus, iš kurių žaidimų bendrovės bando gauti daugiau verslo.

„W Hotels“ yra prekės ženklas, visame pasaulyje garsėjantis dėl savo unikalaus stiliaus ir išskirtinio aptarnavimo, ir mes nekantraujame, kol per ateinančius porą metų viešbutis atgys dėl išskirtinės asmenybės, dinamiško programavimo ir aukštesnės aptarnavimo kultūros. “, – pranešime teigė Mandalay Bay COO Travisas Lunnas.

MGM daro kitus judesius

Lošimų bendrovė, kuri yra didžiausia Strip operatorė, taip pat keičia „NoMad“ prekės ženklą Park MGM. Hilton įsigijo NoMad operatoriaus „Sydell Group“ kontrolinį akcijų paketą ir paskelbė apie planus atsiskirti nuo „Sin City“ vietos, kuri buvo valdoma kaip boutique viešbutis, valdantis keturis Park MGM aukštus.

Nors kitais metais nesitikima atidaryti jokių naujų Strip kazino kurortų, MGM viešbučių pakeitimai ir patobulinimai ateina tuo metu, kai Las Vegase vyksta suaktyvėjusi veikla, o tai rodo, kad operatoriai yra pasirengę skirti kapitalą, kad išliktų prieš konkurentus.


Source link

Naujienų portalas
WEBSTUDIO.LT © SKAITMENINIO MARKETINGO PASLAUGOS. SEO tekstų rašymas, turinio kūrimas, straipsnių rašymas ir talpinimas į mūsų valdomas svetaines.

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -