Paskelbta: 2024 m. gruodžio 18 d., 07:47 val.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2024 m. gruodžio 18 d., 07:47 val.
Arbitras nusprendė, kad daugiau nei 100 kazino, kurie bylinėjasi su žaidimų įrenginių gamintoju Light & Wonder, gali būti sujungti į vieną klasę.
Amerikos arbitražo asociacijos (AAA) arbitras Johnas Wilkinsonas priėmė sprendimą praėjusią savaitę, o vakar buvo paskelbtas jo sprendimas, patvirtinantis, kad kazino gali judėti į priekį kaip viena klasė ieškinyje prieš „Light & Wonder“, kuris ginčija, kad bendrovė rėmėsi klaidingais patentų reikalavimais, kad nustatytų pseudo monopolija kortelių maišymo mašinų rinkoje. „Light & Wonder“ teigė, kad kiekvieno ieškovo reikalavimai yra pernelyg skirtingi, kad būtų galima sertifikuoti klasę. Wilkinsonas nesutiko.
Klasinis arbitražas yra pats teisingiausias ir veiksmingiausias būdas išspręsti siūlomų klasės narių pretenzijas dėl antimonopolinių reikalavimų“, – rašė jis savo sprendime.
Pradinį ieškinį 2020 m. iškėlė Oklahomos Tonkawa Indians – genties kazino operatorius, kuris tvirtino, kad Scientific Games Corp. apmokestino kazino operatorius už kortelių maišymo įrenginius. Tame ieškinyje gentis tvirtino, kad „Scientific Games“ turi monopolį šioje nišoje, slopindama konkurentus ir priversdama kazino operatorius pirkti bendrovės produktus. „Scientific Games“ pavadinimas „Light & Wonder“ buvo naudojamas iki 2022 m.
AAA teigia, kad individualus bylinėjimasis nėra praktiškas
Savo sprendime Wilkinsonas pažymėjo, kad daugiau nei 100 bylų prieš Light & Wonder tiesiog nepraktiška.
„Kaip reikalaujama AAA klasės 4 taisyklės a punkte, šiuo atveju siūlomos grupės yra tiek daug, kad atskirų arbitražų sujungimas visų narių vardu yra nepraktiškas“, – teigia jo nuomone. „Konkrečiau, šiame arbitraže yra maždaug 112 siūlomos klasės narių. Tai gerokai viršija tai, ko reikalaujama, nes Antrosios apygardos teismai nusprendė, kad didesnės nei 40 narių klasėse yra daug.
Arbitras pridūrė, kad jei būtų leista nagrinėti daugiau nei 100 arbitražo ieškinių vienai bendrovei, toks žingsnis pažeistų AAA nuomininkus, susijusius su ekonomiškai efektyviomis procedūromis visoms šalims. Jis taip pat nurodė, kad „Light & Wonder“ teiginiai dėl „individualių klausimų“ gali būti sprendžiami grupės ieškinyje.
Bandydami panaikinti 2022 m. Wilkinsono sprendimą Niujorko valstijos aukščiausiajame teisme, Light & Wonder advokatai tvirtino, kad arbitras nepaisė precedento ir neatsižvelgė į tai, kad kiekvienas būsimasis klasės narys tikriausiai turėjo skirtingus ginčus. Savo naujoje nuomonėje Wilkinsonas pažymėjo, kad skirtumai tarp klasės narių yra „siauri“ ir „nesuteikia jokio pagrindo pripažinti klasę“.
L&W susiduria su kitu kortelių aparato kostiumu
AAA arbitražo byla nėra vienintelis „Light & Wonder“ ginčas dėl kortelių maišymo mašinos. Bendrovė taip pat ginčijasi su panašiu ieškiniu federaliniame apygardos teisme Čikagoje, kur daugiau nei 1000 kazino pareiškė antimonopolinius ieškinius, panašius į tuos, kurie buvo nustatyti AAA nagrinėtoje byloje.
Tada „Scientific Games“ įmonė įsitraukė į kortelių maišymo įrenginių pramonę, 2014 m. įsigijusi „Bally Technology“ už 5,1 mlrd. USD. 2013 m. „Bally Technology“ įsigijo „SHFL Entertainment“, originalaus „Shuffle Master“ aparato gamintoją.
SHFL Entertainment įgijo reputaciją agresyviai ginanti savo patentus ir kartą buvo įpareigota sumokėti 315 mln. USD Shuffle Tech – konkurentei, kuri tvirtino, kad SHFL privertė ją nutraukti veiklą – po to, kai tapo „Scientific Games“ dalimi.
Source link