„Brightline“ greitasis geležinkelis galėtų sujungti Vegasą su San Fran

Home » Blog » „Brightline“ greitasis geležinkelis galėtų sujungti Vegasą su San Fran

Paskelbta: 2025 m. sausio 6 d., 09:05 val.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025 m. sausio 6 d., 09:05 val.

Kalifornija pirmadienį paskelbė apie planą sujungti Brightline greitųjų geležinkelių liniją, kuri šiuo metu statoma iš Las Vegaso į LA, su San Franciske per naują greitąjį geležinkelį, kurį ji siūlo Mohave dykumoje. Bet tai tik jeigu kada nors bus pastatytas ilgai atidėtas kulkų traukinys iš Angelų miesto į miestą prie įlankos – ir tai yra didelis jeigu.

AI pateikia Brightline West greitojo traukinio, keliaujančio iš Las Vegaso į San Franciską, vaizdą. (Nuotrauka: Google Gemini)

Pirmadienį Kalifornijos gubernatorius Gavinas Newsomas įkalė simbolinį smaigalį į žemę Kerno apygardoje, pranešdamas apie pirmojo Kalifornijos greitųjų geležinkelių projekto (CAHSR) atkarpos statybų pradžią. Ši valstybės finansuojama sistema, kurią sukūrė Kalifornijos greitųjų geležinkelių tarnyba, sutrumpintų antžeminio transporto iš LA į San Franciską laiką nuo 6–7 iki 3 valandų.

Taip pat pirmadienį Kalifornijos pareigūnai pranešė, kad jo traukinys, kuris baigsis Los Andželo Sąjungos stotyje, sustos Palmdeilyje. Taip jis gali prisijungti prie kitos greitųjų geležinkelių linijos, kurią planuoja statyti. Šis koridorius, vadinamas High Desert Corridor, priartins CAHSR motociklininkus 54 mylių į rytus ir sustos privačiai finansuojamame Brightline West.

Siūloma Kalifornijos greitųjų geležinkelių linija rodoma kaip punktyrinė mėlyna linija. Siūloma „Brightline West“ linija nuo Las Vegaso iki Rancho Cucamonga yra vientisa žalia linija. Ir siūlomas Aukštųjų dykumų koridorius, kuris sujungs abu, rodomas kaip nutrūkusi raudona linija. (Nuotrauka: highdesertcorridor.org)

Šis ryšys yra ne tik gera žinia Vegaso lankytojams, išvykusiems namo į San Franciską, bet ir į LA centrą. Išvažiavus iš Brightline jos High Desert Corridor stotyje, o po to pajudėjus į vakarus iki CAHSR traukinio kelionės iki Union stoties laikas gali sutrumpėti iki valandos, nes važiavimas ten lengvuoju geležinkeliu iš Rancho Cucamonga greičiausiai bus lėtas.

Traukinys veltui?

Vis dėlto per daug nesijaudinkite. Nors gubernatorius Newsomas teigia, kad iki 2033 m. CAHSR gali pradėti veikti, patirtis rodo kitaip.

Prieštaravimas 463 mylių CAHSR projektui atidėjo ir kėlė pavojų dešimtmečiams. Ir dabar jis stipresnis nei bet kada nuo tada, kai respublikonai perėmė Kongreso kontrolę sausio 3 d. Tiesą sakant, pirmadienį respublikonas Kevinas Kiley paskelbė teisės aktus, kuriais siekiama panaikinti federalinį finansavimą, kurį jis pavadino „žlugusiu“ greitųjų geležinkelių projektu. .

„Kalifornijos greitųjų geležinkelių projektas žlugo dėl politinės nekompetencijos ir nėra jokio tikėtino scenarijaus, pagal kurį būtų galima pateisinti federalinių ar valstijų mokesčių mokėtojų išlaidas“, – sakė Kiley pranešime spaudai, reklamuojančiame įstatymo projektą.

Šiuo metu tikimasi, kad CAHSR kainuos 128 milijardus dolerių (įskaitant Aukštojo dykumų koridoriaus išlaidas). Tai beveik keturgubai 33 milijardų dolerių kaina, žadėta, kai ji buvo pasiūlyta 2008 m.

Tačiau, anot San Francisko kronika, naujas planas sujungti tris geležinkelio linijas „leistų Newsom panaudoti infrastruktūrą, kurią Kalifornijoje sukūrė investicijomis, kurios jau buvo padarytos į kitus projektus“.


Source link

Naujienų portalas
WEBSTUDIO.LT © SKAITMENINIO MARKETINGO PASLAUGOS. SEO tekstų rašymas, turinio kūrimas, straipsnių rašymas ir talpinimas į mūsų valdomas svetaines.

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -